wtorek, 26 sierpnia 2014

Pracowity dzień treningowy









Dzisiaj jest ciężki dzień treningowy , odbyłem zaplanowany wcześniej trening biegowy na stadionie olimpijskim. Pogoda była kiepska jak na tą porę roku , padał deszcz i temperatura  wynosiła ok 14 stopni .  Ubrałem czarna koszulkę Adidas Techfit . Spisała się bardzo dobrze . Po pierwsze :  trzyma ciepło, wiec idealnie nadaje się zatem na pierwszą warstwę ubrania , po drugie : trzyma mięśnie, tzn działa kompresyjnie - przez co wolniej się męczymy i możemy dłużej oraz intensywniej trenować . Po trzecie : dobrze wygląda i jak ją założycie, to czujecie się jak "żołnierz przygotowany do walki" .
Jeśli chodzi o trening - to jak zawsze profesjonalny .Najpierw rozgrzewka, typowo lekkoatletyczna , a następnie zadanie główne, które polegało na bieganiu wokół całego stadionu, czyli 400 metrów . Owe 400 metrów powtórzyłem 4 razy . Pierwszy wynik wyniósł 1 min. i 1 s. , co jest zadowalającym wynikiem . Sprawdźcie jaki Wy uzyskacie wynik  :) Nie jest to trening dla początkujących , na każdym okrążeniu macie biec bardzo mocno,  na ok 90 procent . Ciało ma ogromne kłopoty aby to wytrzymać . Jest  to wiec trening bardzo intensywny, ale zarazem niosący wiele korzyści :) 
Natychmiast po bieganiu przebrałem się w czyste rzeczy, zjadłem ciastka ryżowe i pojechałem do "kuźni siły". 
Na siłowni - prosty , mocny trening angażujący największe mięśnie bez zbędnych ćwiczeń: 

  • - wyciskanie na klatkę piersiowa 
  • - wyciskanie stojąc ( press ) 
  • - podciąganie na drążku z obciazeniem 
  • - mięśnie brzucha ( core ) 
  • - uginanie ramion z hantlami i sztanga 
  • - długie rozciąganie 
Nie jest łatwo przetrwać 2 treningi, jeden po drugim , ale ja jestem prawdziwą fizyczną bestią, wiec dla mnie była to pestka !
Pozdrawiam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz