niedziela, 31 sierpnia 2014

Silesiaman Triathlon Katowice - Występ Krzysztofa

Witajcie.
Wczoraj, w sobotę brałem udział w pierwszej edycji Katowickiego Triathlonu na dystansie 1/8 Ironmana ( sprint). Do pokonania miałem 500 metrów pływania, 22,5 km na rowerze oraz 5,3 km biegu. Łączny czas jaki osiągnąłem to 1 godzina, 10 minut i 57 sekund. Pozwoliło mi to uplasować się na 10 pozycji wśród 300 startujących.
Po pływaniu jak zwykle byłem w czołówce, tym razem z wody wybiegłem drugi, pobiegłem do strefy zmian oddalonej ok 200 metrów od zbiornika wodnego aby ruszyć na trasę kolarską. Na rowerze starałem się dogonić pierwszego zawodnika z polskiej czołówki triathlonu Tomasza Brembora, ale byl on poza zasięgiem każdego z uczestników tego wyścigu. Na bieg składały się 3 wymagające pętle, każda po 1,7 km. Z każdym krokiem rozkręcałem się i biegło mi się coraz lepiej. W sumie na trasie biegowej wyprzedziłem około dziesięciu zawodników, sam ulegając tylko dwóm. Jak to mam w swoim zwyczaju Triathlon zawsze kończę i zawsze będę kończył 200 metrowym sprintem. Ten spektakularny finisz pozwolił mi dogonić zawodnika, biegnącego ok 150 metrów przede mną i na ostatnich metrach przegonić go o jedną sekundę. Jedna sekunda ale jedno jak ważne miejsce. Drugi Triathlon w życiu i 10 miejsce rokuje bardzo dobrze na moją przyszłość w tym sporcie . Jeśli chcecie poznać tajniki treningu, który doprowadził mnie na tak wysokie miejsce zapraszam na naszego facebooka oraz stronę internetową. www.fitness-setup.com/ facebook : fitness setup.
Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia zdjęć












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz